فارسی | English

نرگس امامی

home
بیوگرافی
گالری ها
وبلاگ
لینک های سریع
ارتباط با ما
rss نمایش RSS

تست وبلاگ

22_perhonen_4x5امروز این چند سایت را در مجموع بررسی می کنم. مواردی را نام ببریم که در این سایت ها نیست و مشکلاتی را  یادآوری کنیم که درد بسیاری از سایت ها ایرانی است.

Favoicon : یک عکس کوچک است که در root سایت قرار می گیرد و مانند لوگو یا آرم سایت عمل می کند، و تمامی مرورگر ها در کنار آدرس سایت در address bar معمولا این عکس را نمایش می دهند. این گزینه در 2 سایت وجود نداشت.

سایت های که مطالب آن ها به زبان فارسی است معمولا فقط بازدید کننده فارسی زبان دارد. و از این رو بهتر است که عنوان صفحات در سایت همیشه به زبان فارسی نوشته شود. 

عنوان سایت : akkasee | Iranian Professional Photography Web Site | عکاسی
عنوان پیشنهادی : akkasee | سایت حرفه ای عکاسی ایران | عکاسی

طراحی کلی :
البته من چند نمونه از سایت های خارجی را هم در این زمینه دیدم. ولی در طراحی کلی تمام سایت ها، برای من جالب بود که چه سایت های ایرانی و چه سایت های خارجی ، تمام از طراحی ساده استفاده کرده اند.

معمولا شما وقتی در اینترنت به سایت های هنری می رسید. از طراحی سایت ها کاملا زمینه فعالیت آن ها مشخص است. به نظر من استفاده از عکس های بیشتر در این سایت ها می تواند کاربر بیشتری را به این سایت ها جلب کند. البته احتمالا برای خود عکاسان تبادل اطلاعات فنی بیشتر مورد نظر باشد اما در اینترنت نباید از توجه به کاربران عادی هم چشم پوشی کرد. یک سایتی که 2 گروه مخاطب را سرویس دهند بهتر از سایتی است که فقط یک گروه مخاطب داشته باشد.

نوشته شده توسط حسن سربخشیان تاریخ ۲۳ فروردين ۱۳۸۸



نظرات


دخی

خیلی خوب بود



نظر خود را بنویسید


نام :
ایمیل :
وب سایت :
نظرات :
کد تصویری :